Moje boje – Blogosłowie dysydenta akademickiego Tom 2

Moje boje tom 2

Do pobrania w pdf.

Moje boje -Blogosłowie dysydenta akademickiego Tom II Kraków 2015

Zawartość

A.D. 2010

6-Don Kichote demaskuje środowisko naukowe

11-Rugi nudnych wykładowców

16-Tropy i kości

21-Niezłomni nie nadają się na złom !

26-Przecena oceny

29-Strach studiować

31-Reformowanie ?

36-Przyczynek do wyjaśnienia powstania luki pokoleniowej

59-Bycie profesorem w Polsce to nie zawsze honor

68-Na takim szlaku szlag może człowieka trafić

72-Za plagiat–jedni do więzienia, inni na stołku rektorskim

76-Czy nauka polska etyką stoi ? czy leży ?

85-Czy CK nie ma wpływu na to co sama sobą reprezentuje ?

97-Produkcja utytłanych

100-O ucinaniu głowy Polsce kilka refleksji

107 –Dlaczego nie wdraża się mojego darmowego programu antyplagiatowego ?

112-Czy chodzi o likwidację studentów, czy plagiatów ?

114-Historia UJ w ujęciu profesora Stanisława Waltosia i refleksje w tej kwestii

121-Wspomnienia deprawacyjne

124-Kilka refleksji akademickiego nonkonformisty na temat „S” UJ w dokumentach i wspomnieniach

A.D. 2011

143-Polska nauka na peryferiach świata

145-W poszukiwaniu źródła patologii akademickich

151-Nikt mnie nie zatrudni, jeśli nie będę dobry?

155-O prawa utracone (niesłusznie, bezprawnie) b. członków Solidarności obecna Solidarność nie walczy.

159-Tropy zostały odkryte, ale odkrywca nie został wytropiony

171-Profesor kserowany a profesor mniej niż zero

176-25 lat minęło

195 – Na uczelniach strach i trwoga, czyli lekko nie jest

Komentarzy 20

  1. […] Moje boje – Blogosłowie dysydenta akademickiego Tom 2 […]

  2. […] Sprawa otwarcia systemu akademickiego na Polonię akademicką | Blog akademickiego nonkonformisty – Józefa Wieczorka o Moje boje – Blogosłowie dysydenta akademickiego Tom 2 […]

  3. […] Tom A, Archiwum lustracyjne Tom B,Archiwum lustracyjne Tom C, Archiwum prasowe, Moje boje 1, Moje boje 2, Moje boje 3, Moje boje 4,Moje boje 5,Moje boje 6,Moje boje 7,Moje boje […]

  4. […] patrz https://blogjw.wordpress.com/ [ i tam linkowane] Moje boje 1,Moje boje 10,Moje boje 11,Moje boje 2,Moje boje 3,Moje boje 4,Moje boje 5,Moje boje 6,Moje boje 7,Moje boje 8,Moje boje […]

  5. […] patrz https://blogjw.wordpress.com/ [ i tam linkowane] Moje boje 1,Moje boje 10,Moje boje 11,Moje boje 2,Moje boje 3,Moje boje 4,Moje boje 5,Moje boje 6,Moje boje 7,Moje boje 8,Moje boje […]

  6. […] 10 przykazań establishmentu akademickiego pod lupą dysydenta akademickiego o Moje boje – Blogosłowie dysydenta akademickiego Tom 2 […]

Dodaj komentarz